test banner
Klantenservice


Advies & Vragen

Voor advies, vragen of opmerkingen mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. (Heb je een vraag over een bestelling? Vermeld dan het bestelnummer van je bestelling in de onderwerpregel van je bericht.) Wij proberen je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Doorgaans lukt dit binnen 24 uur*.

Wij zijn vaak druk bezig op wisselende werkplekken (magazijns, winkels, etc.) Hierdoor lukt het ons niet om elke dag telefonisch bereikbaar te zijn (0318-647440). Stuur ons een mail en we reageren binnen 1 werkdag*! Zo kunnen we alles ook voor je uitzoeken zonder dat jij in de wacht komt te staan. Kun jij je tijd aan leukere dingen besteden! ;-)

* LET OP: Wegens onderbezetting van 25 maart t/m 19 april a.s. kan het voorkomen dat jouw bericht later beantwoord wordt dan normaal gesproken. Je zult binnen max. drie werkdagen van ons een reactie op jouw bericht ontvangen.

 

Retourinformatie

Wil je meer informatie over retourneren en ruilen? Kijk dan onder Verzenden & Retourneren.


Postadres (geen retouradres)

Kryptonstraat 11
6718 WR Ede
E-mailadres: [email protected]

BTW NR: NL862453501B01
KvK-nummer: 82398844

 


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Defect artikel

Wanneer de klacht een defect of productiefout betreft dan adviseren we je om een mail op te stellen met een omschrijving van de klacht, het ordernummer van de bestelling en enkele foto's waarop het defect en/of de klacht duidelijk te zien is. Op deze manier kunnen wij je klacht het best en snelst beoordelen en indien nodig doorsturen en voorleggen bij de betreffende leverancier. Deze mail kun je sturen naar [email protected].

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »