Advies & Vragen
Voor advies, vragen of opmerkingen mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. (Heb je een vraag over een bestelling? Vermeld dan het bestelnummer van je bestelling in de onderwerpregel van je bericht.) Wij proberen je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Doorgaans lukt dit binnen 24 uur.
Liever bellen? Wij proberen dagelijks telefonisch bereikbaar te zijn op het nummer 0318-647440.
Let op: i.v.m. personeelstekort redden wij het op dit moment niet iedere dag telefonisch bereikbaar te zijn. Stuur ons een mail en we reageren zo snel mogelijk!
Retourinformatie
Wil je meer informatie over retourneren en ruilen? Kijk dan onder Verzenden & Retourneren.
Postadres (geen retouradres)
Kryptonstraat 11
6718 WR Ede
E-mailadres: [email protected]
BTW NR: NL862453501B01
KvK-nummer: 82398844
Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Defect artikel
Wanneer de klacht een defect of productiefout betreft dan adviseren we je om een mail op te stellen met een omschrijving van de klacht, het ordernummer van de bestelling en enkele foto's waarop het defect en/of de klacht duidelijk te zien is. Op deze manier kunnen wij je klacht het best en snelst beoordelen en indien nodig doorsturen en voorleggen bij de betreffende leverancier. Deze mail kun je sturen naar [email protected].